FAQ

Een set kan je huren voor 1, 2 of 3 weken, niet langer. Dit doen we zodat iedereen de kans krijgt om de legosets te huren. Drie weken is een realistische tijdsinschatting voor onze grootste sets te maken.

Mocht je toch merken dat je in tijdsnood bent, dan is het altijd mogelijk om even te kijken op de site of de set gereserveerd is voor de periode na jou. Is dit niet zo, dan kan je contact opnemen met info@brickplezier.be. We kijken dan samen welke opties er eventueel mogelijk zijn om jou te helpen.

Onze sets zijn vaak heel duur. De waarborg zorgt ervoor dat er zorg gedragen wordt voor onze sets. Mochten er blokjes kwijt zijn, de set is beschadigd of de set is niet volledig afgebroken dan wordt dit met de waarborg betaald. 

Voor de bouwinstructies in boekjesvorm wordt ook een waarborg aangerekend van 10 euro. 

Wij zorgen ervoor dat de waarborg binnen een periode van 7 dagen na inlevering teruggestort wordt op jouw rekeningnummer. 

Wij leveren in Izegem en Roeselare en aan alle randgemeentes (Staden, Hooglede, Ardooie, Lichtervelde, Moorslede, Ledegem, Lendelede en Ingelmunster. 

Leveren/ophalen van de set kost 16 euro. 

Wij hebben twee afhaalplaatsen, Roeselare en Izegem.

In Roeselare werken wij zonder vaste afhaalmomenten. Als je wilt afhalen in Roeselare dan nemen wij op voorhand contact met jou op, om op een gepast tijdstip af te spreken. Tijdens het moment van afhalen, spreken wij ook al een tijdstip af om de set terug te brengen.

In Izegem werken wij samen met Boetiek Snoepy. De vaste afhaalmomenten zijn wanneer boetiek Snoepy open is. Als je niet kan afhalen/terugbrengen tijdens de openingsuren, neem dan gerust contact met ons op via info@brickplezier.be. We kijken dan samen om een gepast moment te vinden.

Openingsuren Boetiek Snoepy:

Maandag: 6:00 – 12:30

Dinsdag, woensdag, donderdag en vrijdag:  6u00 – 12u30  |  13u30-18u00

Zaterdag: 6u30 – 12u30

De legosets bevatten veel kleine stukjes. Het is zeker normaal dat je een stukje niet onmiddellijk vindt. Controleer eerst de bouwplaats en alle zakken goed. 

 

Het is altijd mogelijk dat wij na het controleren een stukje over het hoofd hebben gezien. Wanneer je het stukje niet vindt, schrijf dit dan op het ‘Steentje Kwijt’ blaadje. Daar kan je de code van het steentje (zie inventarislijst) en de kleur opschrijven. 

 

Wanneer het stukje essentieel is en je dus niet meer verder kan bouwen, dan neem je best onmiddellijk contact met ons op via info@brickplezier.be. Wij zullen jou dan zo snel mogelijk helpen. 

Voorlopig sturen wij de sets nog niet op. 

Wij zijn wel aan het onderzoeken op welke manier we dit in de toekomst zouden kunnen doen. 

Tussen twee huurperiodes zit er minstens 24 uur. In deze tussentijd proberen wij alles te ontsmetten.